Reacties
Reacties 51 - 100 van 216
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Renny | Dank voor jullie prachtige verhalen. Petje af voor… | 4 nov. '25 |
| Ruurd | Wat een leuk verhaal van die hond. Wij hebben zelf… | 4 nov. '25 |
| Esther | Wat gezellig zo een paar dagen op stap met die lieve… | 3 nov. '25 |
| Leo | Bedankt voor de mooie verhalen. Goede thuisreis. Wij… | 3 nov. '25 |
| Kees | Erg genoten van jullie reis, echt heel mooi. Ook wel… | 3 nov. '25 |
| Paulien | Wat een prestatie! Knap gedaan…! Benieuwd wat jullie… | 3 nov. '25 |
| Erna | Wat weer een mooi geschreven verhaal 👍 kan mij… | 3 nov. '25 |
| Gretha | Wat een mooie wandeltocht hebben jullie gelopen. Respect… | 3 nov. '25 |
| Nynke | Mooi beestje! Dan hebben jullie al aardig wat kms… | 3 nov. '25 |
| Gertrude | Prachtig verhaal 🐕 | 3 nov. '25 |
| Lyni | t lijkt me ontzettend moeilijk om nu weer met z'n… | 3 nov. '25 |
| Attie Poortman | Mooie tocht weer en 340 km is ook een aardige prestatie👍🏻👍🏻.… | 3 nov. '25 |
| Jan Ruisch | Weer een mooi verhaal Klaas en Mariët. Veel plezier… | 3 nov. '25 |
| Marieja Tindemans | Wat een mooi verhaal ! Als enorme hondenliefhebber… | 3 nov. '25 |
| Astrid (oud-collega van Mariet) | Petje af hoor! Met 15 kg op je rug over moeilijke… | 1 nov. '25 |
| Gertrude | Met 15 kilo bepakking zoveel lopen en klauteren; ik… | 1 nov. '25 |
| Lea Degen // Bike-Dreams | I do not understand a lot. You are hiking in a very… | 31 okt. '25 |
| Tineke en Symon | Wat weer mooie foto's Klaas maar idd soms niet… | 31 okt. '25 |
| Lies | Zo fijn om even mee te wandelen... Dan ben je een… | 30 okt. '25 |
| Esther | ZO! dat doen jullie toch maar mooi! Het ziet er daar… | 30 okt. '25 |
| Wilko | Haha! Heilig verklaard? Mooie foto. Met veel ontzag… | 30 okt. '25 |
| Lyni | hoe kunnen jullie hier in GRUNN ooit weer aarden,… | 30 okt. '25 |
| Klaas | Ja hoor. Beetje meel, eitjes en poedermelk. Alles… | 30 okt. '25 |
| Tineke kalis | Heerlijk die fotoos! Pannekeken: sjouw je dan meel… | 30 okt. '25 |
| Mayke | Heerlijk al die verhalen! Tesekür ederim! | 28 okt. '25 |
| Herma | Gaafff luitjes! Mooi verhaal weer! Lekker genieten! | 25 okt. '25 |
| Liesbeth | mooi! | 25 okt. '25 |
| Tineke kalis | Wow! Stoere volhouders! Dank voor dit avontuur weer! | 24 okt. '25 |
| Gretha | Prachtig! Maar hele pittige tocht dus. Respect! Mooi… | 24 okt. '25 |
| Leo | Mooi verhaal weer. Begint een beetje survivaltocht… | 24 okt. '25 |
| Lyni | Comfortabel zittend, krijg ik het zwaar van jullie… | 23 okt. '25 |
| Attie Poortman | Wel iets anders dan fietsen, maar petje af voor jullie.… | 23 okt. '25 |
| Harrie uut stad | Heerlijk verhaal weer. Ik ben stinkend jaloers op… | 23 okt. '25 |
| Jeroen | Hoi Klaas en Mariët, heb je nou ook andere gesprekken… | 23 okt. '25 |
| Paul | Petje af voor jullie lange wandelreis, de leuke en… | 23 okt. '25 |
| Annet | Dank weer voor de mooie verhalen .Hopelijk heb je… | 22 okt. '25 |
| Jacques | Nou Klaas en Mariet Jullie brengen ons weer op een… | 20 okt. '25 |
| Tineke kalis | Fijn om te lezen. En bijzonder om die overblijfselen… | 20 okt. '25 |
| Melina | Wát een mooie verhalen en foto's weer! | 20 okt. '25 |
| Harrie uut stad | Wat een heerlijke wandeltocht maken jullie! Geweldig! | 20 okt. '25 |
| Hesther | Leuk om jullie te volgen, liefs! | 20 okt. '25 |
| Nico | Ja, weer boeiend om jullie verhalen te lezen en mooi… | 20 okt. '25 |
| Jannie | Prachtige tocht! Ook mooi om wat ( gedwongen) vakantiedagen… | 20 okt. '25 |
| Gertrude | Prachtig die zonsondergang 🤩. Mooi reisverhaal… | 20 okt. '25 |
| Esther | Heerlijk!😄🥰 | 19 okt. '25 |
| Lies | Zon zee en vooral veel energie zo te zien... Heerlijk… | 19 okt. '25 |
| Leo | Mooi verhaal. Groet. | 19 okt. '25 |
| Marleen | Wat fijn jullie verhalen. Geniet ervan en zo te zien… | 19 okt. '25 |
| Pieter Iedema | Leuk om mee te genieten. | 19 okt. '25 |
| Aldert Fens | Bijzondere en mooie belevenissen. Maar klinkt soms… | 19 okt. '25 |

- Marlies: Leuk verhaal klaas. Is zo’n…
- Sieta Plat: Bedankt voor het mee mogen…
- Fokje Fijlstra: Wel thuis ; dank voor de…
- Ellie: Heel leuk Klaas om zo mee…
- Hilda: Klaas en Mariet hartelijk…
Alle reacties »