Reacties

Reacties 51 - 100 van 216

Naam Reactie Datum
Renny Dank voor jullie prachtige verhalen. Petje af voor… 4 nov. '25
Ruurd Wat een leuk verhaal van die hond. Wij hebben zelf… 4 nov. '25
Esther Wat gezellig zo een paar dagen op stap met die lieve… 3 nov. '25
Leo Bedankt voor de mooie verhalen. Goede thuisreis. Wij… 3 nov. '25
Kees Erg genoten van jullie reis, echt heel mooi. Ook wel… 3 nov. '25
Paulien Wat een prestatie! Knap gedaan…! Benieuwd wat jullie… 3 nov. '25
Erna Wat weer een mooi geschreven verhaal 👍 kan mij… 3 nov. '25
Gretha Wat een mooie wandeltocht hebben jullie gelopen. Respect… 3 nov. '25
Nynke Mooi beestje! Dan hebben jullie al aardig wat kms… 3 nov. '25
Gertrude Prachtig verhaal 🐕 3 nov. '25
Lyni t lijkt me ontzettend moeilijk om nu weer met z'n… 3 nov. '25
Attie Poortman Mooie tocht weer en 340 km is ook een aardige prestatie👍🏻👍🏻.… 3 nov. '25
Jan Ruisch Weer een mooi verhaal Klaas en Mariët. Veel plezier… 3 nov. '25
Marieja Tindemans Wat een mooi verhaal ! Als enorme hondenliefhebber… 3 nov. '25
Astrid (oud-collega van Mariet) Petje af hoor! Met 15 kg op je rug over moeilijke… 1 nov. '25
Gertrude Met 15 kilo bepakking zoveel lopen en klauteren; ik… 1 nov. '25
Lea Degen // Bike-Dreams I do not understand a lot. You are hiking in a very… 31 okt. '25
Tineke en Symon Wat weer mooie foto's Klaas maar idd soms niet… 31 okt. '25
Lies Zo fijn om even mee te wandelen... Dan ben je een… 30 okt. '25
Esther ZO! dat doen jullie toch maar mooi! Het ziet er daar… 30 okt. '25
Wilko Haha! Heilig verklaard? Mooie foto. Met veel ontzag… 30 okt. '25
Lyni hoe kunnen jullie hier in GRUNN ooit weer aarden,… 30 okt. '25
Klaas Ja hoor. Beetje meel, eitjes en poedermelk. Alles… 30 okt. '25
Tineke kalis Heerlijk die fotoos! Pannekeken: sjouw je dan meel… 30 okt. '25
Mayke Heerlijk al die verhalen! Tesekür ederim! 28 okt. '25
Herma Gaafff luitjes! Mooi verhaal weer! Lekker genieten! 25 okt. '25
Liesbeth mooi! 25 okt. '25
Tineke kalis Wow! Stoere volhouders! Dank voor dit avontuur weer! 24 okt. '25
Gretha Prachtig! Maar hele pittige tocht dus. Respect! Mooi… 24 okt. '25
Leo Mooi verhaal weer. Begint een beetje survivaltocht… 24 okt. '25
Lyni Comfortabel zittend, krijg ik het zwaar van jullie… 23 okt. '25
Attie Poortman Wel iets anders dan fietsen, maar petje af voor jullie.… 23 okt. '25
Harrie uut stad Heerlijk verhaal weer. Ik ben stinkend jaloers op… 23 okt. '25
Jeroen Hoi Klaas en Mariët, heb je nou ook andere gesprekken… 23 okt. '25
Paul Petje af voor jullie lange wandelreis, de leuke en… 23 okt. '25
Annet Dank weer voor de mooie verhalen .Hopelijk heb je… 22 okt. '25
Jacques Nou Klaas en Mariet Jullie brengen ons weer op een… 20 okt. '25
Tineke kalis Fijn om te lezen. En bijzonder om die overblijfselen… 20 okt. '25
Melina Wát een mooie verhalen en foto's weer! 20 okt. '25
Harrie uut stad Wat een heerlijke wandeltocht maken jullie! Geweldig! 20 okt. '25
Hesther Leuk om jullie te volgen, liefs! 20 okt. '25
Nico Ja, weer boeiend om jullie verhalen te lezen en mooi… 20 okt. '25
Jannie Prachtige tocht! Ook mooi om wat ( gedwongen) vakantiedagen… 20 okt. '25
Gertrude Prachtig die zonsondergang 🤩. Mooi reisverhaal… 20 okt. '25
Esther Heerlijk!😄🥰 19 okt. '25
Lies Zon zee en vooral veel energie zo te zien... Heerlijk… 19 okt. '25
Leo Mooi verhaal. Groet. 19 okt. '25
Marleen Wat fijn jullie verhalen. Geniet ervan en zo te zien… 19 okt. '25
Pieter Iedema Leuk om mee te genieten. 19 okt. '25
Aldert Fens Bijzondere en mooie belevenissen. Maar klinkt soms… 19 okt. '25

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »