Reacties
Reacties 151 - 200 van 216
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gretha | Klinkt echt als Turkije. Prachtig, maar met een paar… | 4 okt. '25 |
| Yvonne | Weer een leuk avontuur, geniet ervan!! | 3 okt. '25 |
| Fokje Fijlstra | Wat weer een mooi avontuur! Veel plezier samen hoor!… | 3 okt. '25 |
| Pieter Iedema | Mooi! Dat je schoenen aan hebt die poetsbaar zijn… | 2 okt. '25 |
| Leo | Dag Klaas. Wat leuk dat ik mee mag genieten van jullie… | 2 okt. '25 |
| Leon | Klaas, ben nog wel eens in Kayakoi geweest voor SNP…… | 2 okt. '25 |
| Mayke | Als ik op Google kijk bij Lycean Way dan lijkt me… | 2 okt. '25 |
| Henk Schutten | Veel plezier en succes bij deze nieuwe uitdaging | 1 okt. '25 |
| Ragna | Heerlijk om jullie belevenissen en reis weer te mogen… | 30 sep. '25 |
| Tineke kalis | Ziet er leuk uit.. benieuwd, stoer ook!! Veel plezier!!! | 29 sep. '25 |
| Astrid (oud-collega van Mariet) | Wat een mooie verhalen weer van jullie bijzondere… | 29 sep. '25 |
| Dick Jaarsma | Goed bezig. Lekker op tienertoer door Europa met zijn… | 29 sep. '25 |
| Marianne | Heel fijn jullie reisverhaal te lezen. Hgroet | 29 sep. '25 |
| Bert Otte | Je kijkt wel heel gelukkig naar jouw vlees. Keek Marïet… | 29 sep. '25 |
| Paulien | Dat schiet al lekker op! Heerlijke verhalen hoor!… | 29 sep. '25 |
| Petra | Goeie reis, geniet ervan! Liefs Petra | 29 sep. '25 |
| Silvia | Wat weer een avontuur zijn jullie begonnen. Mooi om… | 29 sep. '25 |
| Gertrude | Heerlijk, die reisverhalen 😎 | 29 sep. '25 |
| Nynke | Ik wens jullie een hele goede en mooie reis! 🤗… | 28 sep. '25 |
| Erna | Wat leuk om jullie weer te mogen volgen tijdens deze… | 28 sep. '25 |
| Gea van der Weide | Leuk om jullie reisavonturen weer mee te mogen beleven.… | 28 sep. '25 |
| Mariët | Fijn om zo veel supporters te hebben👣😁👣 | 28 sep. '25 |
| Marieja Tindemans | Hallo bekenden en onbekenden.. fijn dat ik nog in… | 28 sep. '25 |
| Lisette mocking | Op naar mooie nieuwe avonturen voor jullie!!! Have… | 28 sep. '25 |
| Hilda | Hoi Klaas en Mariët wat fijn om weer te mogen delen… | 27 sep. '25 |
| Ilga | Wat bijzonder om jullie te kunnen volgen! Een prachtig… | 27 sep. '25 |
| Pieter Iedema | Veel plezier. Ik ga de fiets missen maar evengoed… | 27 sep. '25 |
| Jacques | Wat een mooie nieuw avontuur. Zal pittig worden met… | 27 sep. '25 |
| Jacqueline van der Wees | Klinkt goed! Veel plezier en doe voorzichtig in de… | 27 sep. '25 |
| Marianne | Leuk dat ik nog in jullie bestand zit. Ik volg jullie… | 27 sep. '25 |
| Saskia | Fijn jullie avontuur is gestart! Heerlijk land en… | 27 sep. '25 |
| Anne O | Hé Klaas en Marriët. Veel plezier daar samen in… | 27 sep. '25 |
| Peter en Irene van Wonderen | Hoi Klaas en natuurlijk ook Mariet, al kennen we jou… | 27 sep. '25 |
| Janny Travaille | Klaas en Marriët, reis verhalen van jullie daar zijn… | 27 sep. '25 |
| Mischa | zit er al helemaal weer in, volgende bladzij graag! | 26 sep. '25 |
| Jannie | Heel veel plezier! Vast prachtige route in een mooi… | 26 sep. '25 |
| Annemiek Westerveld | Een hele mooie reis gewenst met ongetwijfeld mooie… | 26 sep. '25 |
| Annet | Gelukkig zijn jullie ervaren en flexibel. Mooie reis… | 26 sep. '25 |
| Carolina | Veel plezier Klaas en Marriet, met mooi nazomerweer. | 26 sep. '25 |
| Angelique | Joehoe, something completely different. Blijf je lekker… | 26 sep. '25 |
| Herma | Hi, heeeel veel plezier samen! Lieve groetjes | 26 sep. '25 |
| Ellie | Superleuk weer een nieuw avontuur. Ik beleef het graag… | 26 sep. '25 |
| Astrid Meij | Heel veel plezier, leuke ontmoetingen en dappere voetjes… | 26 sep. '25 |
| Ed | Stoere actie Klaas! Het roer om, nieuwe uitdaging,… | 26 sep. '25 |
| Durk Van der veen | In protte wille beide...net stinne mar rinne... | 26 sep. '25 |
| Reint en Monique | Ha Klaas en Margriet, goed bezig hoor om Schiphol… | 26 sep. '25 |
| Boukje | Hoi hoi, mooi te lezen dat jullie een nieuw avontuur… | 26 sep. '25 |
| Eveline Maring | Geweldig! Heel veel plezier en ik kijk uit naar het… | 26 sep. '25 |
| Cosima | Veel plezier, ik kijk uit naar de verhalen! | 26 sep. '25 |
| Esther Houben | Wat heerlijk! Deze keer is het vast beter weer. Goeie… | 26 sep. '25 |

- Marlies: Leuk verhaal klaas. Is zo’n…
- Sieta Plat: Bedankt voor het mee mogen…
- Fokje Fijlstra: Wel thuis ; dank voor de…
- Ellie: Heel leuk Klaas om zo mee…
- Hilda: Klaas en Mariet hartelijk…
Alle reacties »