Reacties
Reacties 101 - 150 van 216
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Guusje | Wat leuk om weer wat van jullie avonturen te kunnen… | 19 okt. '25 |
| Sieta Plat | Prachtig wat weer een mooie beschrijving en foto’s | 19 okt. '25 |
| Fokje Fijlstra | Heerlijke verhalen en succes morgen met de pas; respect… | 19 okt. '25 |
| Gertrude | Ik heb respect voor jullie wandel benen. Maar wat… | 18 okt. '25 |
| Gertrude | Genieten met hoofdletter 🤩 | 18 okt. '25 |
| Wilko | Nog steeds in het paradijs of inmiddels al van de… | 16 okt. '25 |
| Hilda | Stiekem jaloers op jullie avontuurlijke buitenreis… | 15 okt. '25 |
| Imke | Prachtig allemaal, mooi om jullie weer te volgen!… | 15 okt. '25 |
| Renny | Prachtige omgeving, verhalen en foto’s. Je moet… | 15 okt. '25 |
| Stella van Gent | Tent afbreken en dan toch nog lekker een dagje blijven,… | 15 okt. '25 |
| Annet | Heerlijke verhalen en foto's .Wat een gastvrijheid… | 15 okt. '25 |
| Tineke kalis | Lastig om niet jaloers twe worden. Fantastisch! | 14 okt. '25 |
| Mariët | Grapemelasse😉. Erg lekker | 14 okt. '25 |
| Gretha | Heerlijk! Er volgen vast nog meer paradijsjes. | 14 okt. '25 |
| Hilda | Wat fijn dat jullie dit keer weer flink kunnen genieten… | 14 okt. '25 |
| Saskia | Het ziet er heerlijk uit! Herkenbaar dat lekkere Turkse… | 14 okt. '25 |
| Angelique | Wat fijn dat jullie het paradijs tegenkwamen. Ziet… | 14 okt. '25 |
| Jan Ruisch | Ziet er erg mooi uit Klaas. Ik kan me voorstellen… | 14 okt. '25 |
| Lyni | wat weer een plezier om te lezen doeoeoeeiiiiiii | 14 okt. '25 |
| Dik Nol ( paradores Bike Dreams ) | Mooie verhalen en foto's Klaas. | 14 okt. '25 |
| Wilko | Volgens mij is het behoorlijk afzien zo nu en dan,… | 13 okt. '25 |
| Marianne | Stoer! Jullie zijn taai en positief. Dat zijn 2 eigenschappen… | 12 okt. '25 |
| Yvonne | Echt een tocht voor mij Klaas met al die steile paden… | 12 okt. '25 |
| Gretha | Klinkt als een erg uitdagende maar prachtige tocht.… | 12 okt. '25 |
| Tineke kalis | Heftig, vooral dat aquaduct....💪🏼👌 | 12 okt. '25 |
| Klaas | En een inspiratie voor je volgende tocht? | 12 okt. '25 |
| Paulien | Leuk!!! En spannend… wat een avontuur alweer! | 11 okt. '25 |
| Mariët | Hej Ragna, the fishermans trail is inderdaad een geweldig… | 11 okt. '25 |
| Ragna | Ow, heerlijk, wandelen over aquaducten, Mariët in… | 11 okt. '25 |
| Lyni | hi LAAIVERDS, spannend hoor als jullie geen 10/15… | 11 okt. '25 |
| Gertrude | Hunk 😉 | 11 okt. '25 |
| Gertrude | 😂😂 Topper | 11 okt. '25 |
| Mayke | Zó leuk om te lezen! Dank weer! | 11 okt. '25 |
| Renny | Heerlijk om weer mee te mogen genieten. Klaas, je… | 9 okt. '25 |
| Tineke kalis | Dank voor je mooi verhalen hier in de leunstoel 😅💪🏼… | 7 okt. '25 |
| Frieda | Heel leuk Klaas om weer te lezen wat voor avonturen… | 7 okt. '25 |
| Yvonne | Bikkels, een zware maar prachtige route waarop mooie… | 7 okt. '25 |
| Leo | Ik geniet mee 👍 | 6 okt. '25 |
| Boukje | Goed te lezen dat er ver van de hedendaagse politiek… | 6 okt. '25 |
| Lies | Wat is het fijn om met jullie mee te wandelen. Lopen… | 6 okt. '25 |
| Paulien | Wat doen jullie het goed! ☀️ | 6 okt. '25 |
| Annet | Lieve Klaas en Marïët , Wat heerlijk om jullie avonturen… | 6 okt. '25 |
| Liesbeth | mooie reis weer! | 5 okt. '25 |
| Nico | Wat heerlijk om vanuit mijn luie stoel jullie, boeiend… | 5 okt. '25 |
| Christoph | Leuke verhalen weeral. Geniet er allebei nog van ginder!… | 5 okt. '25 |
| Petra | Ook wij hebben in Istanbul onze schoenen laten poetsen… | 5 okt. '25 |
| Jan Ruisch | Leuk verhaal en mooie foto's! | 5 okt. '25 |
| Gertrude | Natte voeten is aan jullie wel besteed😅 | 4 okt. '25 |
| Sieta Plat | Is weer genieten! | 4 okt. '25 |
| Lyni | hi MARIËT KLAAS, fijn jullie zo actief te kunnen… | 4 okt. '25 |

- Marlies: Leuk verhaal klaas. Is zo’n…
- Sieta Plat: Bedankt voor het mee mogen…
- Fokje Fijlstra: Wel thuis ; dank voor de…
- Ellie: Heel leuk Klaas om zo mee…
- Hilda: Klaas en Mariet hartelijk…
Alle reacties »