Reacties

Reacties 101 - 150 van 216

Naam Reactie Datum
Guusje Wat leuk om weer wat van jullie avonturen te kunnen… 19 okt. '25
Sieta Plat Prachtig wat weer een mooie beschrijving en foto’s 19 okt. '25
Fokje Fijlstra Heerlijke verhalen en succes morgen met de pas; respect… 19 okt. '25
Gertrude Ik heb respect voor jullie wandel benen. Maar wat… 18 okt. '25
Gertrude Genieten met hoofdletter 🤩 18 okt. '25
Wilko Nog steeds in het paradijs of inmiddels al van de… 16 okt. '25
Hilda Stiekem jaloers op jullie avontuurlijke buitenreis… 15 okt. '25
Imke Prachtig allemaal, mooi om jullie weer te volgen!… 15 okt. '25
Renny Prachtige omgeving, verhalen en foto’s. Je moet… 15 okt. '25
Stella van Gent Tent afbreken en dan toch nog lekker een dagje blijven,… 15 okt. '25
Annet Heerlijke verhalen en foto's .Wat een gastvrijheid… 15 okt. '25
Tineke kalis Lastig om niet jaloers twe worden. Fantastisch! 14 okt. '25
Mariët Grapemelasse😉. Erg lekker 14 okt. '25
Gretha Heerlijk! Er volgen vast nog meer paradijsjes. 14 okt. '25
Hilda Wat fijn dat jullie dit keer weer flink kunnen genieten… 14 okt. '25
Saskia Het ziet er heerlijk uit! Herkenbaar dat lekkere Turkse… 14 okt. '25
Angelique Wat fijn dat jullie het paradijs tegenkwamen. Ziet… 14 okt. '25
Jan Ruisch Ziet er erg mooi uit Klaas. Ik kan me voorstellen… 14 okt. '25
Lyni wat weer een plezier om te lezen doeoeoeeiiiiiii 14 okt. '25
Dik Nol ( paradores Bike Dreams ) Mooie verhalen en foto's Klaas. 14 okt. '25
Wilko Volgens mij is het behoorlijk afzien zo nu en dan,… 13 okt. '25
Marianne Stoer! Jullie zijn taai en positief. Dat zijn 2 eigenschappen… 12 okt. '25
Yvonne Echt een tocht voor mij Klaas met al die steile paden… 12 okt. '25
Gretha Klinkt als een erg uitdagende maar prachtige tocht.… 12 okt. '25
Tineke kalis Heftig, vooral dat aquaduct....💪🏼👌 12 okt. '25
Klaas En een inspiratie voor je volgende tocht? 12 okt. '25
Paulien Leuk!!! En spannend… wat een avontuur alweer! 11 okt. '25
Mariët Hej Ragna, the fishermans trail is inderdaad een geweldig… 11 okt. '25
Ragna Ow, heerlijk, wandelen over aquaducten, Mariët in… 11 okt. '25
Lyni hi LAAIVERDS, spannend hoor als jullie geen 10/15… 11 okt. '25
Gertrude Hunk 😉 11 okt. '25
Gertrude 😂😂 Topper 11 okt. '25
Mayke Zó leuk om te lezen! Dank weer! 11 okt. '25
Renny Heerlijk om weer mee te mogen genieten. Klaas, je… 9 okt. '25
Tineke kalis Dank voor je mooi verhalen hier in de leunstoel 😅💪🏼… 7 okt. '25
Frieda Heel leuk Klaas om weer te lezen wat voor avonturen… 7 okt. '25
Yvonne Bikkels, een zware maar prachtige route waarop mooie… 7 okt. '25
Leo Ik geniet mee 👍 6 okt. '25
Boukje Goed te lezen dat er ver van de hedendaagse politiek… 6 okt. '25
Lies Wat is het fijn om met jullie mee te wandelen. Lopen… 6 okt. '25
Paulien Wat doen jullie het goed! ☀️ 6 okt. '25
Annet Lieve Klaas en Marïët , Wat heerlijk om jullie avonturen… 6 okt. '25
Liesbeth mooie reis weer! 5 okt. '25
Nico Wat heerlijk om vanuit mijn luie stoel jullie, boeiend… 5 okt. '25
Christoph Leuke verhalen weeral. Geniet er allebei nog van ginder!… 5 okt. '25
Petra Ook wij hebben in Istanbul onze schoenen laten poetsen… 5 okt. '25
Jan Ruisch Leuk verhaal en mooie foto's! 5 okt. '25
Gertrude Natte voeten is aan jullie wel besteed😅 4 okt. '25
Sieta Plat Is weer genieten! 4 okt. '25
Lyni hi MARIËT KLAAS, fijn jullie zo actief te kunnen… 4 okt. '25

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »