Reacties
Reacties 201 - 216 van 216
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Pieter Hoogland | Mooie uitdaging, succes! | 26 sep. '25 |
| Klaas | Dat zou wel heel leuk zijn 😊 | 26 sep. '25 |
| Gertrude | Ik volg jullie weer. Genieten! | 26 sep. '25 |
| Bert Otte | Wat heerlijk om weer onderweg te zijn. Heel veel plezier… | 26 sep. '25 |
| Hedwig van de Ven | Klinkt als een prachtig avontuur! Heel veel plezier… | 26 sep. '25 |
| Tineke en Symon | Hoi Klaas en Marriet nou weer een mooie en spannende… | 26 sep. '25 |
| Grietje | Succes met reizen en lopen. En je kan nu vast de hele… | 26 sep. '25 |
| Marjolein Bouwense | Prachtige reis en heel mooi wandelpad! Ik zal jullie… | 26 sep. '25 |
| Rosa Bronsema | Wow, wat een leuk avontuur! Veel plezier met elkaar!… | 26 sep. '25 |
| Geja | Mooi reisplan, klinkt goed! Veel plezier!🚉🚐🥾😎 | 26 sep. '25 |
| Paulien | Heerlijk Klaas! We gaan jullie volgen 🥳 | 26 sep. '25 |
| Attie Poortman | Heel goede reis gewenst en we kijken uit naar jullie… | 26 sep. '25 |
| Hennie | Wat een leuk avontuur! Goede reis, en blijf het spoor… | 26 sep. '25 |
| Sieta Plat | Leuk om jullie weer te volgen, spannend avontuur. | 26 sep. '25 |
| Esther | Jippieee, al flink onderweg en alles gaat anders.… | 26 sep. '25 |
| Aldert Fens | Veel plezier en een mooie reis met ‘nieuwe’ ervaringen! | 26 sep. '25 |

- Marlies: Leuk verhaal klaas. Is zo’n…
- Sieta Plat: Bedankt voor het mee mogen…
- Fokje Fijlstra: Wel thuis ; dank voor de…
- Ellie: Heel leuk Klaas om zo mee…
- Hilda: Klaas en Mariet hartelijk…
Alle reacties »