Reacties
Reacties 101 - 116 van 116
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gretha | Ha Klaas en Mariët, Wat een hobbelig begin inderdaad.… | 5 mrt. '25 |
| Hilda | Hoi Klaas en Mariet Wat heerlijk om weer mee te kunnen… | 5 mrt. '25 |
| Klaas | Klopt. Plan helemaal gewijzigd. | 5 mrt. '25 |
| Attie Poortman | Hoi Klaas en Mariët, dat is even een omslag. Wij… | 5 mrt. '25 |
| Annet | Hoi Klaas en Mariet , Fijn om weer mee te lezen .Jullie… | 5 mrt. '25 |
| Ed | Ha die Klaas, het lucht weer in de banden fietsen… | 5 mrt. '25 |
| Floor | Tjonge wat een start, maar gelukkig zijn jullie niet… | 5 mrt. '25 |
| Fokje Fijlstra | Hopelijk waren dit gelijk alle hobbels in één keer,… | 5 mrt. '25 |
| Sieta Plat | Hoi Klaas, leuk om je weer te volgen, hoop dat het… | 5 mrt. '25 |
| Liesbeth | Ha Klaas Wat leuk jullie reisverhaal weer te lezen!… | 5 mrt. '25 |
| Tineke en Symon | Hoi Klaas en Marjet ,wat een toestand overal maar… | 5 mrt. '25 |
| Petra | Jeetje, wat een verhaal. Gelukkig zijn jullie heel… | 5 mrt. '25 |
| Greetje Veenstra | Wat weer een gek gedoe met dat vliegen, tjonge. Wat… | 5 mrt. '25 |
| Yvonne | Hey Klaas leuk dat je mij deelgenoot maakt van een… | 5 mrt. '25 |
| Gertrude | Jeetje, wat een pech zeg. Goed dat jullie het plan… | 5 mrt. '25 |
| Hettie Tichelaar | Dus het wordt helemaal geen Marokko? Dat is even omschakelen.… | 5 mrt. '25 |

- Bert Otte: Het waren weer prachtige…
- Boukje: Korter dan gepland, maar…
- Durk Van der veen: Wolkom thus beide….we moatte…
- Pieter Iedema: Dank voor het delen!
- Pieter Hoogland: Weer mooie verhalen gelezen.…
Alle reacties »